Rely’s Notaristeam voorgesteld: Mark Heinen

Mark Heinen, Accountmanager RelyGraag stellen wij aan u voor een van de leden vanuit Rely’s notaristeam. Account Manager Mark Heinen trapt af en vertelt waarom hij na een tussenperiode van drie jaar is teruggekeerd bij Rely.

“Sinds september 2019 ben ik in dienst bij Rely als Account Manager na een afwezigheid van bijna 3 jaar. In mijn eerste periode ben ik destijds op mijn 18e begonnen bij Rely als student Systeembeheer en heb ik voornamelijk aan de technische kant geleerd en gewerkt. Op mijn 23ste heb ik (achteraf gezien tijdelijk) afscheid te genomen van Rely. Na omzwervingen bij Van Brug Software en een bouwmaterialenhandel ben ik inmiddels weer anderhalf jaar terug op het oude nest. De technische kennis die ik in mijn eerste periode heb opgedaan, kan ik goed gebruiken om een juist advies te kunnen geven aan kantoren in mijn functie als Account Manager.

De wereld verandert continu en de technische wereld van de IT en automatisering misschien nog wel het meest. Ook binnen het Notariaat en de Advocatuur. De uitdaging zit vooral in het feit dat een oplossing technisch gezien nog zo goed kan zijn maar ook functioneel bij de manier van werken moet passen. En juist die gesprekken waarin deze twee uitdagingen bij elkaar komen met een (potentiële) relatie maakt mijn werk zo mooi. Als nuchtere oosterling uit Dedemsvaart ben ik van mening dat een oplossing altijd moet aansluiten bij de wensen en eisen die gegeven worden. De valkuil hierin is dat we er voor moeten waken dat we niet te traditioneel blijven. De uitdaging vanuit Rely is dat we dan ook de vernieuwingen en verbeteringen die we kunnen verzorgen, onder de aandacht brengen van de kantoren.

Omdat we bij Rely een compleet totaalportfolio aan kunnen bieden, zorgt dat er ook voor dat er veel variatie in mijn werk zit. Het is niet alleen de online werkplek of NotarisSuite maar ook bijvoorbeeld verbindingen, security en IT-apparatuur zoals laptops en printers. Samen met onze partners kunnen we alle relaties op die manier ontzorgen. Als Account Manager krijg ik veel vrijheden waarbij ik mijn eigen manier van werken grotendeels kan toepassen, al hebben we daarin uiteraard ook met verantwoordelijkheden te maken. De manier van werken is door Covid-19 het afgelopen jaar erg verandert en daardoor zijn deze vrijheden enorm beperkt. Gelukkig zorgt de variatie aan vraagstukken en mogelijkheden dat geen dag hetzelfde is.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

085 27 33 255