Personal Devices

De beste keuze als vaste werkplek voor één gebruiker, met de mogelijkheid om te delen met collega's

Heeft u minder mobiliteit nodig en/of een krachtigere device om uw werkplek in de cloud en verschillende cloud services zoals Office 365 of Worksmart 365 te ontsluiten, dan kunt u hiervoor een Personal Device inzetten.

Het begrip Personal Device is afgeleid van het begrip Personal Computer oftewel PC. Deze zijn bedoeld als vaste werkplek voor een medewerker maar kunnen ook gedeeld worden met meerdere gebruikers. Een PC is in de regel wat krachtiger dan een laptop en er zijn meer uitbreidingsmogelijkheden dan bij een laptop. Een krachtige PC krijgt vaak het kenmerk workstation, maar daarnaast kennen we ook nog systemen als Micro PC en Thin Cliënt.

Lees verder Lees verder

Meer informatie?

Wilt u terug gebeld worden? Vul dan onderstaande gegevens in en wij nemen contact met u op.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Icon Enterprise Hardware

Enterprise hardware

Klasse A-hardware met hoge beschikbaarheid en support

Icon Gebruikerservaring

Gebruikerservaring

Verbetering van productiviteit en medewerkerstevredenheid

Icon Extra Kracht

Extra kracht

Krachtiger device voor betere prestaties en specifieke applicaties

Personal Devices hebben als gemeenschappelijke kenmerk dat ze altijd ingezet worden met een of meerdere externe monitoren en een toetsenbord & muis. Ze zijn bij voorkeur aangesloten middels een fysieke netwerk connectie vanwege de hogere betrouwbaarheid maar kunnen indien gewenst ook voorzien worden van WiFi netwerkfunctionaliteit. Support- en beveiligingsvraagstukken worden ook meegenomen indien de behoefte bestaat aan dergelijke devices.

Een Personal Computer (PC) kan op of onder het bureau geplaatst worden. Bij plaatsing op het bureau spreken we van desktops en onder het bureau meestal een (micro-)tower. Het grotere formaat geeft ruimte aan voldoende uitbreidingsmogelijkheden in de vorm van opslagcapaciteit, grafische of multimedia wensen en overig speciale functies. Indien er geen behoefte is aan uitbreiding volstaat een Micro PC ook, deze kan zelfs met een beugel aan de monitor bevestigd worden waardoor het bureau zo vrij mogelijk blijft.

Wanneer een PC ingezet wordt voor grafische doeleinden worden er zwaardere eisen aan de hardware gesteld. Een snellere CPU en Grafische kaart zijn typische onderdelen om een PC als een Workstation te classificeren. Daarnaast zijn er vaak additionele eisen aan de support van workstations zoals hardware support waarbij een snelle support onsite gewenst is in het geval van een defect of software support waarbij werking van programmatuur als Autocad en Photoshop gegarandeerd is.

Een Thin Cliënt (TC) wordt ingezet als men functies in een gecentraliseerde omgeving heeft ondergebracht. Middels Citrix of RDP worden input (muis, toetsenbord) en output (beeld) over het netwerk (intern of internet) ontsloten naar de werkplek. Een Thin Client lijkt op een Micro PC maar heeft beperkingen ten aanzien van de software en kan niet uitgebreid worden.

Rely kan door ervaring en de juiste vragen te stellen, een goed advies geven over welke devices het beste aansluit bij de behoeften die er zijn. Hierbij worden ook nevenfuncties als beheersbaarheid en support niet vergeten zodat er vertrouwd kan worden op een langdurige inzet zonder zorgen.

De voordelen van Personal Devices

  • Krachtige apparatuur voor specifieke werkzaamheden
  • Mogelijkheid om in te zetten als werkstation voor meerdere collega's
  • In te zetten op basis van koop en lease
  • Aan te vullen met accessoires zoals beeldschermen, toetsenbord en muis

Hoe we met u samenwerken

Design

Ontwerp

Wij staan voor u klaar om op basis van uw randvoorwaarden een oplossing samen te stellen waarbij rekening wordt gehouden met zakelijke vereisten, wensen én budgettaire overwegingen.

Build

Bouw

Rely heeft een eigen project opleverprocedure ontwikkeld om te garanderen dat we elke fase correct bouwen en opleveren. Deze procedures zijn onderdeel van een overkoepelend framework voor het gehele project op basis van Prince2-methodologie.

Manage

Support

U kunt rekenen op eenvoudige en snelle oplossingen voor incidenten via onze Servicedesk, het single-point-of-contact voor het monitoren van systemen en afhandelen van incidenten naar aanleiding van monitoring en/of melding van een incident door de (eind)gebruiker.

Evolve

Ontwikkel

Wij werken volgens een gestructureerd ontwikkelingsproces waardoor wij in staat zijn te anticiperen op veranderingen in uw behoeften om uw oplossing naar gelang uw veranderde wensen te herontwerpen en ontwikkelen.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

085 27 33 255