Wat doet Rely tegen het verder verspreiden van het Coronavirus?

In navolging van de richtlijnen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de autoriteiten heeft Rely een aantal maatregelen genomen om de verspreiding van het Coronavirus COVID-19 tegen te gaan. Hieronder een overzicht:

Klantafspraken

Voor afspraken met klanten, prospects, partners en leveranciers zijn we zoveel mogelijk risicomijdend; afspraken die niet persé fysiek plaats hoeven te vinden, worden omgezet naar een telefonische vergadering (mobiel of via Microsoft Teams). Mocht er fysieke aanwezigheid nodig zijn zoals het verrichten werkzaamheden op locatie (bijvoorbeeld locatiebezoek voor installatie) dan zullen die zoveel mogelijk doorgang vinden met beperkte sociale omgang (geen handen geven, afstand bewaren, etc.).

(Thuis)werken

Rely volgt de richtlijnen van het RIVM en de autoriteiten rondom thuiswerken voor de Rely-medewerkers. Kantoren worden vooralsnog niet gesloten, maar er wordt gewerkt met een minimale bezetting op de locaties, overige medewerkers werken vanaf thuis. Ook hierin proberen we zoveel mogelijk risicomijdend te zijn.

Impact

We proberen de impact op onze service en levertijden zoveel mogelijk te beperken. Mochten maatregelen ten koste gaan van onze dienstverlening; neem dan direct contact op met je vaste Rely-contactpersonen zodat we kunnen kijken hoe we de impact kunnen verminderen.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

Neem contact met ons op

085 27 33 255