Gebruik SelfServicePortal

Begin dit jaar zijn we begonnen met de uitrol van het Rely SelfServicePortal voor onze NotarisSuitePlus-klanten. Naar aanleiding van de goede ervaringen en positieve feedback van onze klanten gaan we deze functionaliteit verder uitbreiden naar al onze klanten. Binnenkort krijgt u bericht hoe ook u gebruik kunt maken van het SelfServicePortal.

Wat kunt u doen in het nieuwe portal?

  • Aan- en afmelden van medewerkers
  • Melden van problemen
  • Raadplegen van kennisitems

Aan- en afmelden van medewerkers

In het portal heeft u de mogelijkheid om medewerkers aan- en af te melden. Hiervoor staan een aantal formulieren voor u klaar om in te vullen. U krijgt meteen een bevestiging dat de aanvraag bij ons is binnengekomen met een daarbij behorend nummer (ticket nummer). Via het ticket kunt u de status volgen van uw aanvraag.

Melden van problemen

U kunt een probleem bij ons melden en hiervan ook de voortgang bewaken. De voortgang van telefonisch of per e-mail gemelde problemen van uw kantoor zijn hier ook zichtbaar.

Raadplegen van kennisitems

Om uw kennis van Microsoft 365, Codex en AFAS te vergroten hebben we een kennissysteem speciaal voor u ingericht. Hierin kunt u veel voorkomende problemen terugvinden met de daarbij behorende oplossingen.

Inrichting van uw selfserviceportal

Wij zullen binnenkort contact met u opnemen over het gebruik van het selfserviceportal en er zal een gebruikersaccount voor u worden aangemaakt. Mocht er behoefte zijn aan meer uitleg dan zijn wij daar uiteraard voor beschikbaar.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u geen computer bent om automatisch spam tegen te gaan.

Neem contact met ons op

085 27 33 255