Begin dit jaar zijn we begonnen met de uitrol van het Rely SelfServicePortal voor onze NotarisSuitePlus-klanten. Naar aanleiding van de goede ervaringen en positieve feedback van onze klanten gaan we deze functionaliteit verder uitbreiden naar al onze klanten. Binnenkort krijgt u bericht hoe ook u gebruik kunt maken van het SelfServicePortal.
Wat kunt u doen in het nieuwe portal?
- Aan- en afmelden van medewerkers
- Melden van problemen
- Raadplegen van kennisitems
Aan- en afmelden van medewerkers
In het portal heeft u de mogelijkheid om medewerkers aan- en af te melden. Hiervoor staan een aantal formulieren voor u klaar om in te vullen. U krijgt meteen een bevestiging dat de aanvraag bij ons is binnengekomen met een daarbij behorend nummer (ticket nummer). Via het ticket kunt u de status volgen van uw aanvraag.
Melden van problemen
U kunt een probleem bij ons melden en hiervan ook de voortgang bewaken. De voortgang van telefonisch of per e-mail gemelde problemen van uw kantoor zijn hier ook zichtbaar.
Raadplegen van kennisitems
Om uw kennis van Microsoft 365, Codex en AFAS te vergroten hebben we een kennissysteem speciaal voor u ingericht. Hierin kunt u veel voorkomende problemen terugvinden met de daarbij behorende oplossingen.
Inrichting van uw selfserviceportal
Wij zullen binnenkort contact met u opnemen over het gebruik van het selfserviceportal en er zal een gebruikersaccount voor u worden aangemaakt. Mocht er behoefte zijn aan meer uitleg dan zijn wij daar uiteraard voor beschikbaar.