Plus

De NotarisSuite is dé online werkplek voor het notariaat. Hierin staan alleen de applicaties die gekozen zijn door het notariskantoor. Dit zijn aan de ene kant de standaard kantoorapplicaties zoals Microsoft Office met daarin Word, Excel, PowerPoint en Skype for Business, aangevuld met de branche specifieke applicaties van Van Brug, Dirict, Quantaris óf Devoon. De NotarisSuite kan gezien worden als het volledig veilige portaal van de applicaties die gekozen zijn.

De NotarisSuitePlus omvat alle elementen van de NotarisSuite en voegt daar enkele zaken aan toe. Origineel was deze dienstverlening speciaal voor de kantoren die lid waren van Netwerk Notarissen, maar inmiddels is deze beschikbaar voor alle notariskantoren. Hierbij zijn extra veiligheidsmaatregelen standaard opgenomen in de dienstverlening en wordt er functioneel beheer op locatie aan toegevoegd, waardoor u volledig ontzorgd wordt. Met deze oplossing kunt u altijd vertrouwen op de specialisten van Rely en kunt u zich concentreren op uw klanten.

Software kennis

Binnen Rely beschikken wij over een brede kennis van de software die binnen het notariaat veelvuldig gebruikt wordt:

  • Codex / NIS / Notarisdossier / Qu-Bis / NEXTassyst - toonaangevende pakketten waarmee u op een gebruiksvriendelijke manier de verschillende notariële processen kunt uitvoeren;
  • AFAS – Profit-online - boekhoudpakket, de standaard voor NIS en Codex;
  • ABBYY - software voor OCR (input – output);
  • Content Central - software voor scannen naar de zaakmap en het scannen van inkoopfacturen naar AFAS;
  • Xtendis – Software voor digitale archivering;
  • SmartLockr - software voor veilig mailen.

Consultancy

Met deze dienst bieden wij diepgaand advies en hoogwaardige begeleiding. Deskundig op maat voor uw organisatie. Met onze strategische aanpak kunt u nog efficiënter werken en de kwaliteit van uw eigen kernactiviteiten verder verhogen. Enkele voorbeelden van consultancy zijn:

  • Verzorgen van meerdaagse praktijkgerichte opleidingen voor specifieke applicaties;
  • Project begeleiding ter voorbereiding op en tijdens verhuizingen, samenvoegingen, splitsingen en naamswijzigingen van kantoren;
  • Project begeleiding bij aanpassingen en uitbreidingen op uw datacommunicatie;
  • Meting, ontwerp, aanleg of optimalisatie van een WIFI-oplossing op kantoor;
  • Aanvraag en beheer van kantoor domeinnamen;
  • Vraagbaak / aanspreekpunt voor security en privacy (AVG) gerelateerde zaken;
  • Project begeleiding aangaande zaken die raakvlakken hebben met uw IT-omgeving.

Neem contact met ons op

Laat een e-mail achter

Vul onderstaand formulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Velden aangeduid met een * zijn verplicht.

Neem contact met ons op

085 27 33 255